Vanlige Spørsmål

Q#1: Kan jeg endre bestillingen min?

Svar: Vi kan ikke gjøre noen endringer i bestillingen din når du først har trykket på 'legg inn bestilling'-knappen.

Q#2: Når sendes bestillingen min?

Svar: Etter at betalingen er bekreftet, tar det opptil 24 timer å behandle og sende bestillingen din.

Q#3: Jeg må endre noe på bestillingen min. Hvordan kan jeg gjøre det?

Svar: Hvis du trenger å endre eller kansellere bestillingen din, vennligst kontakt oss umiddelbart. Når vårt lager har behandlet bestillingen din, vil vi ikke kunne gjøre noen endringer.

Q#4: Hvordan vet jeg om bestillingen min er sendt? Kan jeg spore det?

Svar: Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingsnummeret ditt. Du kan spore bestillingen din når som helst. 

Q#5: Sender du globalt?

Svar: Ja, vi sender globalt.

Q#6: Holdes min personlige informasjon privat?

Ja, i samsvar med den nye og oppdaterte databeskyttelsesloven lover vi å holde informasjonen din privat og sikker.

Q#7: Hva kan jeg gjøre hvis bestillingen min går til feil adresse?

Hvis pakken din allerede er sendt, kan vi ikke endre leveringsadressen for deg.

  • Ansatte!

    På Dampshop AS i Åsane jobber det 4 personer. På bilde fra venstre vises: Silje, Per, og Elias. Sjefen sjølv er ikkje med på bilde men kan godt hende du møter på ham :)

Åpningstider

Dampshop Åsane og kundeservice sine åpningstider er:

Man-Fre: 10-20

Lør: 10-16

Dampshop AS

Org nummer: 913 854 551